בניית אתר רספונסיבי הפונה לשווקים בינלאומיים, מאופיין בחדשנות טכנולוגית ואלמנטים תצוגתיים מתקדמים. אופי האתר מצביע על החדשנות הטכנולוגית של המפעל. יש לנו מפעל הכי מתקדם בתעשייה שלנו, אנו יודעים לייצר לפי הזמנה כל מה שנדרש, אנו יודעים לספק בכמויות קטנות ובמהירות, איך מעבירים את כל המסרים הללו? איך אנחנו נגיע בכלל לכל הלקוחות הפוטנציאליים? זו היתה המשימה שנדרשנו לתת לה מענה. עסק, תאגיד או מפעל, לא משנה עד כמה הוא מתקדם וגדול, הקהל שפוגש אותו לראשונה מתרשם על סמך "העטיפה" ובמקרה זה על סמך האתר לכן חשוב לייצר תדמית מתאימה. הפגישה הראשונה של לקוח פוטנציאלי מהעולם עם המפעל היא באמצעות אתר האינטרנט, הרושם וההחלטה האם להמשיך לגלוש באתר מתקבלים בתוך 3 עד 5 שניות מרגע הנחיתה בדף, לכן על האתר להיות מסוגל להעביר את המסרים במהירות ולגרום לגולש המתעניין לרצות ולהשאר באתר על מנת ללמוד עוד על המפעל ועל מה שהוא מסוגל לספק. איך מגיעים לכל הלקוחות הפוטנציאליים? כלי SEO חזקים מאוד מאפשרים לאתר להתמודד בשוק בינלאומי צפוף ולהגיע למקומות גבוהים בביטויים מרכזיים של חיפוש בתחומו. למשל בביטוי Grinding wheels , ביטוי גנרי בתחום זה המורכב משתי מילים בלבד, האתר מגיע למקום 6 בחיפוש בגוגל העולמי (www.google.com) ! הישג מרשים מול חברות ענק בינלאומית המשקיעות סכומי עתק באתר ובקידום. שביעות רצון מאוד גבוהה כאשר האתר עלה לאוויר - זו התמורה הכי חשובה בעבודה עם לקוחות.
