חברת מרקורי עוסקת במכירת מוצרים לתחומי המעבדות, מחקר, חומרי גלם ופתרונות ייצור לתעשיות הפארמה, והביו-פארמה, הכימיה, קוסמטיקה, מיקרואלקטרוניקה ועוד.
האתר מחובר למערכת ה ERP הארגונית וכולל כ- 80,000 מוצרים.
האתגרים שנדרשו בפרויקט זה:
* אופן ההצגה של המוצרים תוך שמירה על מינימום הקלקות להגעה למוצר.
* בניית מנוע חיפוש יעיל ומהיר הכולל מנגנון מוצרים מקודמים דמוי מנוע ה Adwords של גוגל
* שמירה על זמן תגובה מהיר של האתר
* מניעת הפרעה למשתמשי ה ERP , הדרישה היתה שהאתר לא ייצר עומס על המערכות ולמעשה לא יורגש בארגון
* עבודה Online מול מערכת ה ERP
* הצגת מחירים מותאמים אישית פר לקוח פר קטגורית מוצרים ואף פר מוצר, בהתאם להסכמים השונים המוגדרים ב ERP
* הפעלת מודול מבצעים וקופונים משוכלל המאפשר לספק מגוון רחב של מבצעים משתנים בהתאם לשיוך הקבוצתי של הלקוח (מוסדיים, אקדמיים, מעבדות, יצרנים וכד')
* מנגנון יצירת הצעות מחיר באופן אוטומטי באתר על ידי הלקוח והפיכת הצעת מחיר להזמנה , הכל ללא מגע יד אדם
* הפעלת חוקיות אישורים לרכישת מוצרים מסוימים ואף חסימת האפשרות לרכישה בהתאם לאישורים פר לקוח המוגדרים ב ERP , לרבות מגבלה כמותית משתנה לכל מוצר פר לקוח
* ניהול מועדון לקוחות הכולל צבירת נקודות ומימושם בצורת מתנות
* הפעלת כלי SEO לטובת קידום האתר באופן רוחבי על כל הקטגוריות והמוצרים
