9426
|נגישות
    • אודות מיקרוליין
    • אתרים שבנינו
    • חנות באינטרנט
    • קידום אתרים
    • מאמרים על בניית אתרים
    • צור קשר
    1. דף בית
    2. קידום אתרים

    קידום אתרים

    קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש
    PPC
    SEO
    קידום אורגני או קידום ממומן?
    המאפיינים המרכזיים של קידום אורגני
    דוגמאות למיקומי אתרי לקוחות

    קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש

    אלו הם מגוון הפעולות הנדרשות במטרה לקדם את מיקומי דפיו של אתר אינטרנט במגוון ביטויים, בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש.

    כאשר מדברים על קידום אתרים, מתכוונים לקידום דפי האתר בתוצאות החיפוש האורגניות המוצגות בעמוד תוצאות החיפוש ולא עלהקישורים הממומנים שנהוג לכנותם קידום ממומן, בעוד קידום אתרים ללא מימון מכונה גם קידום אורגני. 

    אלו הם מגוון הפעולות הנדרשות במטרה לקדם את מיקומי דפי אתר אינטרנט במגוון ביטויי חיפוש הרלוונטיים לאותו אתר בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש כמו Yandex ,Bing ,Google ועוד.

    PPC

    קידום ממומן במנועי החיפוש עוסק בפרסום העסק שלך ע"י הצגתו בחלק העליון של תוצאות החיפוש תמורת תשלום. האתר מפורסם בעמודי תוצאות החיפוש ובאתרים שותפים של אותו מנוע חיפוש. לרוב תוצאות החיפוש הממומנות יופיעו מעל ומתחת לתוצאות החיפוש האורגניות או בבאנרים פרסומיים של שותפי רשת החיפוש. מיקום וצורת הצגת המודעות הממומנות תלויה בצרכי המפרסם וניתנת לבחירה וגם המחיר משתנה בהתאם.

    יתרונות קידום ממומן:

    • השפעה מיידית - האתר יופיע במיקומים העליונים עם תחילת הפרסום בפלטפורמה המבוקשת

    • שליטה במיקום - המפרסם יכול לכוון למיקום הרצוי של המודעה בתוצאות החיפוש הממומנות ולשלם בהתאם

    • קיימות צורות הצגה שונות בפלטפורמות שונות - מודעות טקסט, תוצאות חיפוש ממומנות, באנרים, גוגל שופינג ועוד

     




    SEO

    SEO - Search Engine Optimization אופטימיזציה למנוע חיפוש, המבטאות את כלל הפעולות הנדרשות להתאמת דפי האתר למנועי החיפוש באופן המיטבי.

    האתר מהווה זרוע שיווקית של בית העסק/של הארגון, ולכן כל בעל אתר מעוניין בחשיפה מקסימלית של דפי האתר באינטרנט.

    עובדה ידועה היא שאתרים המוצגים בתוצאות הראשונות במנוע החיפוש זוכות לביקורים רבים יותר מאתרים המוצגים במקומות נמוכים, ואתרים בדף התוצאות הראשון מועדפים על ידי גולשים באופן משמעותי לכן כל בעל אתר מעוניין להופיע ראשון או לפחות במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של ביטויים הקשורים לעסק שלו.

    ביטויי החיפוש נחלקים לביטויים גנריים וביטויים עם זנב הארוך (Long tail).

    ביטויים גנריים הם ביטויים כלליים מאוד, דוגמאות לביטויים כלליים: חופשה, גנרטור, תרמילים.

    ביטויים של הזנב הארוך הם ביטויים ספציפיים הכוללים מספר מילים ומתארים בצורה מדויקת יותר את הנושא המבוקש, דוגמאות לביטויים של הזנב הארוך: חופשה משפחתית באגם גרדה, גנרטורים ימיים תוצרת cummins, תרמיל גב אוורסט אדום.

    יתרונות הקידום אורגני:

    • אין צורך בתשלום לגוגל (או כל פלטפורמה אחרת) עבור ההופעה במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש, בסה"כ האתר זוכה לפרסום וחשיפה ברשת האינטרנט ללא עלות נוספת

    • השפעה ארוכת טווח, תנודתיות מועטה יחסית, תוצאות הקידום האורגני הנכון מביאות תוצאות לאורך זמן

    • נתפס כאמין בעיני הגולשים, מכוון שהינו הרלוונטי ביותר לשאילתא המחופשת ולא פרסום בתשלום של בית העסק

     

     

    קידום אורגני או קידום ממומן?

    תמיד כדאי להפעיל קידום אורגני קודם כל עבור שם המותג/הארגון אח"כ עבור מוצרים או מאמרים רלוונטיים וכלה בביטויים כלליים שיכולים להביא גולשים בעלי עניין בתחום בו עוסק האתר.

    כדאי להפעיל קידום ממומן כאשר עוסקים בשיווק מכירה וקידום נושא עונתי או בעל תוקף קצר כגון :

    • טיסות, חופשות, אירועים

    • מבצעים קצרי תווך

    • כשהנושאים הרצויים לא מקודמים אורגנית באתר

    • כאשר האתר חדש ומעוניינים ליצור תנועה אל האתר, זוהי שיטה לפתרון בעיית "הביצה והתרנגולת" כלומר אם יש תנועת גולשים רבה לאתר הוא מקודם על ידי גוגל כאתר שיש בו התעניינות גולשים, מאידך הגולשים לא יגיעו לאתר עד שזה לא יופיע במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש

    מרבית האתרים יפעילו שילוב של שתי השיטות בכפוף לתקציב.

    המאפיינים המרכזיים של קידום אורגני

    קידום אורגני של אתר אינטרנט נשען על מספר מאפיינים מרכזיים, נסיים סקירה זו בציון הגורמים הבסיסיים וההכרחיים לקידום האתר:

    • אתר עם תוכן בעל רלוונטיות לביטויי החיפוש 

    • הצגת התוכן בצורה היררכית תקינה הן בהיבט היררכיות סידור התוכן (סדר ההקלקות שהגולש נדרש להן) והן מבחינת סידור הכותרות בדף H1, H2, H3 וכד'

    • קיומם של שדות המטא כמו: (meta tag: Title) (meta tag: Description) ,(meta tag: Keywords)  בכל דף ו - ( Alt tag)  לכל תמונה

    • שימוש בכתובות דף ידידותיות (Friendly URL) רצוי בשפת התוכן של האתר, תחזק את הדף

    • מפות אתר כמו SITEMAP.XML בהן מופיעים דפי האתר ותמונות האתר

    כמובן זהו רק חלק קטן מעבודות הקידום הנדרשות על מנת להגיע לתוצאות הרצויות ולהופיע בחלקן העליות של תוצאות החיפוש. אנו במיקרוליין במהלך השנים קידמנו מספר רב של חברות מובילות בשוק למקומות הראשונים בעמוד תוצאות חיפוש ראשון של גוגל. 

    דוגמאות למיקומי אתרי לקוחות

    לדוגמאות לדירוגי אתרים בביטויים רלוונטים לחצו כאן
    לקוח
    כתובת האתר
    מילות מפתח
    טבלת מיקומים
    תאריך בדיקה
    קידום האתר מצמן את מרוץ
    www.matzman-merutz.co.il
    אופניים
    חנות אופניים
    אופני כביש
    1
    1
    1
    11.02.2020
    11.02.2020
    11.02.2020
    קידום אתר כלי זמר
    www.kley-zemer.co.il
    פסנתרים
    גיטרות חשמליות
    קלידים
    1
    1
    1
    11.02.2020
    11.02.2020
    11.02.2020
    קידום האתר מולקולה פרפיום
    www.molecule-perfume.co.il
    מכירת בשמים
    בשמי יוקרה
    סט בישום
    2
    1
    1
    11.02.2020
    11.02.2020
    11.02.2020
    קידום האתר אנרג'ים
    www.energym.co.il
    מסלול ריצה
    מוצרי ספורט
    אליפטיקל חשמלי
    1
    1
    2
    11.02.2020
    11.02.2020
    11.02.2020
    קידום אתר ש.ונציה
    www.svenezia.co.il
    מפוחים נטענים
    מסורי שרשרת נטענים
    מנועי קומבי
    1
    1
    1
    11.02.2020
    11.02.2020
    11.02.2020
    רוצים לבנות חנות באינטרנט?
    • חנות באינטרנט
    • קידום אתרים
    • אודות מיקרוליין
    • לקוחות
    • צור קשר
    • אנדרי סחרוב 5, מרכז תעשיות מדע, חיפה טלפון 04-8143000
    • BSMART_logo
    • תמיכה מלאה בדפדפן כרום*
    • מותאם לעיוורי צבעים
    • מותאם לכבדי ראייה
    • תצוגה רגילה
    • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
    • הפסק תנועתיות באתר
    • הסרת הדגשת קישורים וכפתורים
    • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
    • Ctrl + להגדלה
    • Ctrl - להקטנה
    • Ctrl 0 לאיפוס
    • הפעל הפסק ניווט מקלדת
    • אפס לברירת מחדל
    • הצהרת נגישות
    קיצורי מקלדת
    • כיבוי\הדלקה תפריט זהAlt + 0
    • דלג לתפריט הראשי Alt + 1
    • דלג לאזור תוכן מרכזי Alt + 2
    • חיפוש Alt + 4
    • צור קשר Alt + 7
    • דלג לדף הבית Alt + h
    • דלג לתפריט הנגישות Alt + m

    *בדפדפן פיירפוקס יש להשתמש ב Alt + Shift והמספר

    למעבר בין אלמנטים בדף לחץ על מקש ה - Tab, על מנת לחזור אחורה בין אלמנטים לחץ על מקשים - Shift + Tab

  • דלג לתפריט הראשי
  • דלג לאיזור המרכזי
  • דלג לתפריט הנגישות
    • Facebook
      Facebook
    • צור קשר
    • חיפוש
     בטל
    חברת מיקרוליין – מערכות מחשבים