9462
|נגישות
    • אודות מיקרוליין
    • אתרים שבנינו
    • חנות באינטרנט
    • קידום אתרים
    • מאמרים על בניית אתרים
    • צור קשר
    1. דף בית
    2. מאמרים על בניית אתרים
    3. הקמת חנות אונליין ללקוחות עסקיים וללקוחות פרטיים

    הקמת חנות אונליין ללקוחות עסקיים וללקוחות פרטיים

    לפני שצוללים פנימה למדריך על חנות אונליין שמתאימה ללקוחות עסקיים וללקוחות פרטיים, נתחיל במושגים שיעשו לנו סדר.

    חברות B2B הן חברות שעובדות מול עסקים אחרים, בשונה מחברות B2C שהלקוחות שלהן הם לקוחות פרטיים. מאחורי כל חברה מצליחה עומדות מספר חברות אחרות שתורמות להצלחה שלה, שהיא רכשה את שירותיהן וכך היא גוברת על אתגרים ועובדת בצורה טובה יותר. לדוגמא, חברת גוגל שכולנו משתמשים בה באופן יומיומי מרוויחה את רוב ההכנסות שלה (80% ליתר דיוק) מלקוחות עסקיים ולכן היא מהווה דוגמא לעסק שעובד בשתי גזרות במקביל.




    אתר ללקוחות עסקיים צריך להשתנות ולהתאים את עצמו לכל לקוח. אם העסק שלך מוכר לעסקים אחרים ומול כל אחד מהם יש לכם הסכם התקשרות מיוחד, אתר שיוכל לזהות את הלקוח ואת המידע הרלוונטי אליו זו אומנות. זה בדיוק מה שאנו במיקרוליין מומחים בו.

     


    חברת מיקרוליין פיתחה מערכת שמתממשקת בצורה מלאה עם מערכות ה-ERP המובילות בשוק
    כמו חשבשבת, פריוריטי, SAP וכו' ומאפשרת להנגיש את המידע שמועבר מהמערכת אל הגולש בצורה נעימה ופשוטה. כל לקוח עסקי יוכל להתחבר לאתר וכך יוצגו לו מחירים ומאפיינים בהתאם לחוזה שהגדרתם. כאשר כל לקוח נחשף למה שנכון בשבילו- הוא לא יפזול ימינה ושמאלה. הכוונה היא ששיחות כמו "ראיתי את המחיר הזה באתר אבל בפועל המחיר הוא יותר" פשוט לא קיימות. אנחנו מבינים שכל לקוח עסקי הוא מעין "צינור" ללקוחות רבים אחרים ואנחנו לא רוצים לאבד אותו. מכאן שההתאמה הזו נועדה בראש ובראשונה לתת לגולש את החווייה הטובה ביותר.

    מהצד השני, אם חשבתם שאתר ללקוחות פרטיים זה פשוט- תתפלאו לשמוע עד איזו רמת תחכום ניתן להגיע. ממשק שיציג מחירים ומחירי מבצע זה ברור, אבל כשהלקוח מזדהה נוכל להתאים אליו את התוכן ברמה גבוהה יותר- נתונים בהתאם להיסטוריית ההזמנות שלו, מבצעים מותאמים אישית ועוד הם רק קצה המזלג.



    קידום מול לקוחות עסקיים

    קודם כל, אף אחד מאיתנו לא עוצר באמצע הסיבוב בקניון, רואה מערכת לניטור וניתוח דאטה ומחליט למדוד האם זה יפה עליו. מדובר במוצר שהרכישה שלו היא מחושבת, מתוכננת, לאחר הגדרה מדויקת של הבעיה ובחינה שאכן זה המוצר שיכול לפתור אותה. בנוסף, ההגעה לחברות האלו קשורה באופן כמעט בלעדי לתפיסת המותג שלהן, הרי ככל הנראה יש אינסוף חברות שמתמחות בתוכנה, מחשבים ומוצרי אלקטרוניקה, אבל עדיין המוכרת ביותר היא מייקרוסופט. בנוסף, לעיתים יכול לקרות מצב שבו החברות המתחרות טובות יותר מזו המוכרת, אך אם הלקוחות לא מכירים אותם, הם לא יוכלו לעשות איתם עסקים.


    מחקרים מוכיחים שגולש צריך להיחשף למסר מסוים בממוצע 4 פעמים כדי לשים לב אליו ו-7 פעמים כדי לזכור אותו. ביומיום שלנו אנו מוקפים במסרים, עסקים ופרסומות מכל עבר וכדי שאחד מהם יתפוס את הקשב שלנו, עליו להיות טוב יותר מהאחרים או, לחלופין ובמילים עדינות, לחזור על עצמו הרבה פעמים. המסר יוכל להתבלט אם יחזור מספיק פעמים ו"ידביק" את הגולש בדקלום. יחד עם זאת, חזרה רבה מידי עלולה ליצור התנגדות בקרב הקהל ולהרחיק אותו מהמותג במקום לקרב ביניהם.


    אתר הוא הפנים של העסק. הקימו אתר טוב, תשתית טובה, וכך מי שגולש אליו יזכור אתכם לטובה. נכון, עד להשלמת עסקה יש עוד מה לעשות, אבל נקודת הפתיחה שלכם כבר ממקמת אתכם במקום גבוה אל מול המתחרים.
    בנוסף, כדי לגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם להכיר אתכם יש לחקור ולבדוק מהם הביטויים שמציגים את הבעיה שאותה אתם פותרים. הקידום יכול להיות ממומן או אורגני אך בשני המקרים חשוב שהוא יהיה רלוונטי, מדויק וקולע.



    חברת מיקרוליין מתמחה בבניית אתרים לרשתות רבות שעוסקות גם בצד ה-B2B וגם כ-B2C.
    רוצים להצטרף להצלחה? מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.


    לפרויקטים נוספים
    רוצים לבנות חנות באינטרנט
    • חנות באינטרנט
    • קידום אתרים
    • אודות מיקרוליין
    • לקוחות
    • צור קשר
    • אנדרי סחרוב 5, מרכז תעשיות מדע, חיפה טלפון 04-8143000
    • BSMART_logo
    • תמיכה מלאה בדפדפן כרום*
    • מותאם לעיוורי צבעים
    • מותאם לכבדי ראייה
    • תצוגה רגילה
    • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
    • הפסק תנועתיות באתר
    • הסרת הדגשת קישורים וכפתורים
    • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
    • Ctrl + להגדלה
    • Ctrl - להקטנה
    • Ctrl 0 לאיפוס
    • הפעל הפסק ניווט מקלדת
    • אפס לברירת מחדל
    • הצהרת נגישות
    קיצורי מקלדת
    • כיבוי\הדלקה תפריט זהAlt + 0
    • דלג לתפריט הראשי Alt + 1
    • דלג לאזור תוכן מרכזי Alt + 2
    • חיפוש Alt + 4
    • צור קשר Alt + 7
    • דלג לדף הבית Alt + h
    • דלג לתפריט הנגישות Alt + m

    *בדפדפן פיירפוקס יש להשתמש ב Alt + Shift והמספר

    למעבר בין אלמנטים בדף לחץ על מקש ה - Tab, על מנת לחזור אחורה בין אלמנטים לחץ על מקשים - Shift + Tab

  • דלג לתפריט הראשי
  • דלג לאיזור המרכזי
  • דלג לתפריט הנגישות
    • Facebook
    • צור קשר
    • חיפוש
     בטל
    חברת מיקרוליין – מערכות מחשבים