9455
|נגישות
    • אודות מיקרוליין
    • אתרים שבנינו
    • חנות באינטרנט
    • קידום אתרים
    • מאמרים על בניית אתרים
    • צור קשר
    1. דף בית
    2. מאמרים על בניית אתרים
    3. איך הופכים גולש מתעניין ללקוח משלם?

    איך הופכים גולש מתעניין ללקוח משלם?

    כולם אוהבים לקנות אבל אף אחד מאיתנו לא אוהב שמוכרים לו. נשמע מוזר, לא? איך מצליחים לגרום ללקוח לקנות מבלי למכור לו?
    תשובה: על ידי "העברת השליטה ללקוח", ניתן ללקוח את התחושה שהוא/היא מחליטים על הקניה, שהוא/היא חוסכים ועכשיו הם יכולים להנות מההחלטה המוצלחת שלהם.
    מחקרים רבים מצביעים על כך שקל יותר למכור ללקוח שכבר נחשף אלינו ולמוצרנו על פני לקוח שזה מפגשו הראשון איתנו.
    חישבו על תהליך הקנייה. הלקוח עובר מסע שלם במסגרתו הוא אוסף מידע, משווה, לומד ומשקיע עד שהוא בוחר את העסק מולו הוא יבצע רכישה. בתהליך ההשוואה הלקוח מבקר באתר שלנו וברבים נוספים. פעמים רבות, בדרך, הוא אינו זוכר לאן לחזור או לא מצליח למצוא את "האתר הזה שהיה נראה לו טוב".
    לקוח שכבר היה אצלנו באתר, התעניין בנו ועזב מסיבה כלשהי לא בהכרח סיים את הקשר איתנו, אז בואו נהפוך את הלקוח הזה ללקוח בפועל.

     



    ממבקר מתעניין ללקוח משלם

    כדי לשפר את אחוזי ההמרה בקרב הגולשים יש להיכנס לראש שלהם, להבין מה מניע אותם ולפעול בדרך הזו. למזלנו, לא כל כך קשה להתחבר לראש של לקוח, הרי שכולנו ממלאים תפקיד זה בהצלחה ביום-יום.
    כלקוחות, מי מאיתנו לא רוצה לחסוך בקניה, להנות מהטבה ומתחושת ניצחון על המערכת?
    כולנו אוהבים להתרברב בפני הקרובים שלנו על מחיר המציאה שמצאנו, על המוצר שהביס את כל המתחרים וגם על חוויית השירות הבלתי נשכחת.
    אז איך עושים את זה?

    בשלב הראשון עלינו להביא את הלקוח לאתר שלנו, אבל זה כבר נושא אחר.

    בשלב השני, לאחר שהלקוח הגיע לאתר שלנו והתעניין במוצרים, נציע לו להשאיר מספר פרטים מזהים כמו שם ו/או טלפון, כדי שנוכל בהמשך לעודד אותו לחזור אלינו. בנוסף, בהיבט הפסיכולוגי, לקוח שהשאיר פרטים בעצם מראה לנו (וגם לעצמו) נכונות והסכמה שניצור איתו קשר בהמשך. זו הבעת אמון מסוימת ועלינו להשתמש בה בחוכמה.

    בשלב השלישי, לאחר שיש לנו את פרטי הלקוח, כל שנשאר לנו לעשות זה להמתין בסבלנות ולתת למערכת B-Smart ולאוטומציות שלה לעבוד. היה והלקוח הפוטנציאלי הוסיף מוצרים לעגלה ולא מימש את הקנייה בפרק זמן סביר, לפי החלטת בעל העסק, באפשרותנו להפעיל מספר סוגי אוטומציות שמטרתן למשוך את הלקוח בחזרה אלינו. דוגמא לכך היא שליחת תמריץ בצורת קוד קופון על מנת לתת ללקוח תחושה שאם לא ימהר ויממש בזמן- הוא יפסיד הזדמנות לחיסכון.


    יתרונות המערכת שלנו

    • הקופון הוא אישי וייחודי לכל גולש
    • הקופון מוגבל בזמן לפי בחירת בעל העסק
    • בלחיצה על הלינק יגיע הגולש ישירות לעמוד העגלה הספציפית שלו עם כל הפריטים שהתעניין בהם
    • הלינק לא עובר דרך צד ג' (כמו Bitly) אלא מועבר במהירות ישירות לאתר





    מגולש לרוכש

    עם מערכת B-Smart תוכלו לשלוט בצורה מלאה על ההודעה שמבקשת את פרטי הלקוח, את פרק הזמן שאחריו ישלח המייל, את תוכן ועיצוב המייל וגם את ההטבה שתרצו להציע לו.
    זכרו- החוכמה היא למכור ללקוח מבלי לתת לו תחושת מכירה. לכן, במקום למכור בכוח, פשוט B-Smart. תנו ללקוח את התחושה שהוא זה שמחליט. דחיפה קטנה בכיוון הנכונה תמיד עוזרת.


    רוצים לשמוע עוד על האפשרויות שיש למערכת B-Smart להציע? השאירו לנו פרטים בטופס כאן למטה


    לפרויקטים נוספים
    רוצים לבנות חנות באינטרנט
    • חנות באינטרנט
    • קידום אתרים
    • אודות מיקרוליין
    • לקוחות
    • צור קשר
    • אנדרי סחרוב 5, מרכז תעשיות מדע, חיפה טלפון 04-8143000
    • BSMART_logo
    • תמיכה מלאה בדפדפן כרום*
    • מותאם לעיוורי צבעים
    • מותאם לכבדי ראייה
    • תצוגה רגילה
    • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
    • הפסק תנועתיות באתר
    • הסרת הדגשת קישורים וכפתורים
    • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
    • Ctrl + להגדלה
    • Ctrl - להקטנה
    • Ctrl 0 לאיפוס
    • הפעל הפסק ניווט מקלדת
    • אפס לברירת מחדל
    • הצהרת נגישות
    קיצורי מקלדת
    • כיבוי\הדלקה תפריט זהAlt + 0
    • דלג לתפריט הראשי Alt + 1
    • דלג לאזור תוכן מרכזי Alt + 2
    • חיפוש Alt + 4
    • צור קשר Alt + 7
    • דלג לדף הבית Alt + h
    • דלג לתפריט הנגישות Alt + m

    *בדפדפן פיירפוקס יש להשתמש ב Alt + Shift והמספר

    למעבר בין אלמנטים בדף לחץ על מקש ה - Tab, על מנת לחזור אחורה בין אלמנטים לחץ על מקשים - Shift + Tab

  • דלג לתפריט הראשי
  • דלג לאיזור המרכזי
  • דלג לתפריט הנגישות
    • Facebook
    • צור קשר
    • חיפוש
     בטל
    חברת מיקרוליין – מערכות מחשבים