9459
|נגישות
    • אודות מיקרוליין
    • אתרים שבנינו
    • חנות באינטרנט
    • קידום אתרים
    • מאמרים על בניית אתרים
    • צור קשר
    1. דף בית
    2. מאמרים על בניית אתרים
    3. איך למכור יותר ברשת?

    איך למכור יותר ברשת?

    על המשפך השיווקי, שמעת? המשפך השיווקי הוא מושג שמתאר את מסע הלקוח כל הדרך אל השלמת ביצוע פעולה מסוימת שאליה מכוון בעל העסק- השלמת רכישה, השארת פרטים ועוד.


    המשפך מחולק לארבעה שלבים כאשר הראשון בהם הוא שלב המודעות. שלב זה נועד לגרום ללקוחות פוטנציאליים שלא מכירים את העסק להיחשף אליו ולהכיר אותו. חשיפה של העסק הנכון מול קהל היעד הנכון מיועדת להגביר את העניין של הלקוח בו ובכך להעביר אותו לשלב השני במשפך- שלב העניין. בשלב העניין הלקוח מכיר בצורה בסיסית את העסק והוא צורך מידע נוסף אודותיו- המוצרים, השירותים, ביקורות, תמונות ועוד. שלב זה יכול להיות רלוונטי גם למוצר (ולא רק לעסק) ובהיבט זה השלב יתבטא בהשוואת מחירים של אותו מוצר בחברות שונות, השוואה עם מוצרים דומים, יצרנים שונים ועוד. משך הזמן בו נמצא הלקוח בשלב זה משתנה בין מוצרים ובין תחומים כך שרכישות גדולות, משפיעות או יקרות יותר ימשכו זמן רב יותר בהשוואה לקניות מהירות וזולות.
    לאחר שלב העניין מגיע שלב ההחלטה- הלקוח סיים את המחקר והגיע למסקנה- רוצה או לא רוצה לקנות מאיתנו. גם אם הלקוח החליט שהוא לא רוצה לרכוש מאיתנו, אנחנו לא נתייאש. מחקרים מראים שלקוחות רוכשים יותר ככל שההיכרות שלהם עם העסק ארוכה יותר. זה אומר שהסיכוי שהם יקנו מאיתנו בפעם הראשונה שהם היו באתר נמוך באופן יחסי ולכן אנחנו נרצה להחזיר אותו אלינו לפעם שניה ושלישית. בכל פעם שהוא חוזר אלינו הוא בעצם מביע בנו אמון ומגדיל את הסיכוי שלו להשלים אצלנו רכישה.
    השלב הרביעי נקרא שלב המכירה. זהו השלב אליו אנו שואפים להגיע אך גם בו עבודתנו לא תמה- עדיין נרצה להגדיל את סך הקנייה, להציע מוצרים משלימים ולבקש מהלקוח פרטים ליצירת קשר כדי שנוכל לראות אותו שוב.


    משפך שיווקי


    שיפור תדמית העסק

    שימו לב- גם אחרי ביצוע הזמנה יש עוד עבודה שחשוב לעשות. לקוחות מצפים לקבל שירות או מוצר מצוינים כתמורה לכסף ולתהליך הרכישה שביצעו. שירות או מוצר "טובים" לא ירשימו אותם ובטח לא את הלקוח הישראלי. כדי להרשים אותם צריך שירות או מוצר מצוינים שישאירו אותם פעורי פה. זה אומר מהירות אספקה, זמינות צוות שירות לקוחות, היעדר טעויות בתהליך וכל דבר דומה שישאיר להם טעם של עוד. זה אולי נשמע קשה, אך זה בהחלט משתלם: לקוחות מרוצים ימליצו עלינו לחבריהם ויעזרו לנו לחזק את תדמית העסק שלנו. בנוסף, שיטת ה"פה לאוזן" הישנה היא עדיין שיטת השיווק האמינה והטובה ביותר.


    באיזה ערוצים כדאי לי לשווק?

    חנויות אונליין יכולות להשתמש באתרי מכירות אחרים כפלטפורמות לשיווק ולהצגת הפריטים הנמכרים אצלהן. לדוגמא, עסק שמתמחה בריהוט הבית יכול לבחור מתוך מגוון ערוצים את אלו הרלוונטים עבורו, בהתאם לתקציב, הקהל והיעדים. ערוצי שיווק יכולים להיות טלויזיה, אתרי השוואת מחירים (כמו זאפ), אתרים שמאפשרים להציג מוצרים בתוכם (כמו גוגל שופינג או הקטלוג של פייסבוק), שטחי פרסום מעוצבים באתרים חיצוניים, שטחי פרסום מחוץ לרשת (פתרונות דפוס) ועוד. על אף ריבוי הערוצים הקיימים ההמלצה שלנו היא להתמקד באלו שרלוונטים עבורך ולהתאים אליהם את התוכן והמסר בצורה מיטבית. פרסום חלקי או לינקים שבורים עלולים להיתפס כפחות אמינים ובכך דווקא לפגוע בתדמית העסק בעוד שאנו התכוונו לעבוד לשיפורה. לכן, בחרו מספר ערוצים איכותיים שתואמים את המטרות שלכם והשקיעו בתוכן איכותי שמייצג את העסק שלכם נאמנה.חברת מיקרוליין מתמחה בסנכרון מלא עם כל ערוצי השיווק שהוצגו לעיל ובערוצים נוספים. נשמח לסייע לכם ויחד נמצא את הערוצים הרלוונטים שיעזרו לכם להגדיל מכירות.


    ערוצי שיווק


    רימרקטינג – מה זה ולמה זה צריך לעניין אתכם?

    מחקרים מראים כי ככל שלקוחות חוזרים יותר פעמים לאתר כך הסיכוי שלהם להשלים רכישה עולה. אם כן, השאלה המתבקשת היא איך להחזיר אותם אלינו?
    תהליכי אוטומציה חכמים יכולים לעשות את זה בשבילכם. בכל פעם שגולש נכנס לאתר נוכל לאסוף עליו ועל הדפדפן שלו נתונים שמאפשרים לנו לאתר ולמצוא אותו גם כשהוא גולש באתרים אחרים, כמו רשתות חברתיות, אתרי חדשות ואפילו אתרי בישול. כל אלו מספקים שטחי פרסום בהם נוכל להופיע (וכדאי שנעשה זאת) כדי להזכיר ללקוח את הפריטים שאהב, שהתעניין בהם ושיכולים להיות שלו בכמה קליקים בודדים. לכן- ככל שנאסוף עליו נתונים ונפגוש אותו באתרים אחרים כך הסיכוי שלנו להשיב את הגולש לאתר עולה. בנוסף, ככל שנשקיע יותר ברימרקטינג כך הנתונים שנאספים אודות הגולשים יהיו רבים יותר, איכותיים יותר ומדויקים יותר, כדי שנוכל למכור יותר.

    לקריאה נוספת בנושא רימרקטינג >>

     

     

    לפרטים נוספים על חנות אינטרנטית שתעזור לכם למכור יותר ברשת מלאו את הטופס הבא:


    לפרויקטים נוספים
    רוצים לבנות חנות באינטרנט
    • חנות באינטרנט
    • קידום אתרים
    • אודות מיקרוליין
    • לקוחות
    • צור קשר
    • אנדרי סחרוב 5, מרכז תעשיות מדע, חיפה טלפון 04-8143000
    • BSMART_logo
    • תמיכה מלאה בדפדפן כרום*
    • מותאם לעיוורי צבעים
    • מותאם לכבדי ראייה
    • תצוגה רגילה
    • תפריט קיצורי מקלדתAlt + 0
    • הפסק תנועתיות באתר
    • הסרת הדגשת קישורים וכפתורים
    • להגדלת פונטים לחץ על מקשים
    • Ctrl + להגדלה
    • Ctrl - להקטנה
    • Ctrl 0 לאיפוס
    • הפעל הפסק ניווט מקלדת
    • אפס לברירת מחדל
    • הצהרת נגישות
    קיצורי מקלדת
    • כיבוי\הדלקה תפריט זהAlt + 0
    • דלג לתפריט הראשי Alt + 1
    • דלג לאזור תוכן מרכזי Alt + 2
    • חיפוש Alt + 4
    • צור קשר Alt + 7
    • דלג לדף הבית Alt + h
    • דלג לתפריט הנגישות Alt + m

    *בדפדפן פיירפוקס יש להשתמש ב Alt + Shift והמספר

    למעבר בין אלמנטים בדף לחץ על מקש ה - Tab, על מנת לחזור אחורה בין אלמנטים לחץ על מקשים - Shift + Tab

  • דלג לתפריט הראשי
  • דלג לאיזור המרכזי
  • דלג לתפריט הנגישות
    • Facebook
    • צור קשר
    • חיפוש
     בטל
    חברת מיקרוליין – מערכות מחשבים